Luumy – kvaliteedikontrolli läbinud – emalt lapsele

Luumy – kvaliteedikontrolli läbinud – emalt lapsele

Luumy brändi taga toimetavad kaks ema – Elisabeth ja Krislin. Naised hindavad funktsionaalsust, aga sealjuures ka silmailu. Luumy tooted on testitud, toonid käsitsi välja valitud, bränditud ja laste poolt armastatud.
Mida hindad lastele mõeldud toodetes?
Elisabeth: Disaini, funktsionaalsust, kvaliteeti, loodussõbralikkust, ohutust ning stiilseid ja mahedaid värve – minu jaoks on erksad tooted täiesti out.
Krislin: Tooted, mida lapsed kasutavad, peavad olema mürkainete vabad ja ei tohi sisaldada ohtlikke aineid. Tooted peavad olema turvalised kasutada.
Mis teeb Luumy eriliseks?
Me ei soovi olla ebapraktiliste toodete järjekordne edasimüüjad. Ja kohe kindlasti me ei soovi olla ka mõne teise brändi edasimüüjad. Luumy teeb eriliseks see, et oleme kõik oma sortimendi tooted valinud täpselt oma vajadustele põhinedes. Kõik tooted on meie enda laste poolt testitud. Luumy erilisus peitub disainis ja värvides, mis on meie enda poolt loodud vastavalt meie enda maitsele. Tahame luua omanäolise Eesti brändi, kus pakume tooteid, mida kodumaisel turul pole või mille valik on nigel.
Mis on Luumy sünnilugu?
Elisabeth: Nagu tüüpilisele lastega kodus olevale emale ikka – hakkad mõtlema, et mis nüüd edasi? Mis minust saab? Mis tööd teha tahan? Kindel oli see, et E-R 9-17 kontorisse ma minna ei soovi. Ühel hetkel nägin, et üks lasteasjade e-pood on müüa. See maailm on mulle hetkel kõige paremini teada! Teadsin, et üksi ma seda teha ei taha ning tegin ettepaneku Krislinile. Eelpool mainitud poodi me ei ostnud aga nüüd oleme olemas oma brändiga.
Krislin: Luumy sünnilugu ulatub juba mitme aasta taha. Minul on väga kaua olnud mõte, et sooviks teha midagi ise ja luua enda tingimustel töökoht. Kõik see on jäänud alati mõtte tasandile. Oli vaja kedagi, kellega koos luua ühiseid eesmärke. See õige hetk saabuski eelmisel aastal, kus mõlemad Elisabethiga leidsime, et tahame töötada just endale ja mitte teistele. Tegevusvaldkonda polnud raske mõelda, sest oleme mõlemad lapsevanemad. Meie soov on alati olnud veeta palju aega koos oma lastega – siit ka idee luua bränd just oma lastele “Luumy – loodud meie lastele”.
Mis plaanid on tulevikuks?
Mõtleme suurelt! Tahame laiendada sortimenti, et kõik, mida beebile vaja, leiad Luumy e-poest. Tulevikus soovime avada ka oma showroomi/füüsilise poe. Tooted peavad vastama täpselt sellistele tingimustele, et tahame ja julgeme neid kasutada ka oma laste peal. Siin me ei tee järeleandmisi. Ülioluline on hoida siht silme ees – ükskõik, kui raske võib algus olla! Tulevikus tahame olla eduka Eesti brändi loojad. Meie siht on jõuda ka välisturgudele ja saavutada sealgi tuntust.
Kuidas teie kahe dünaamika toimib?
Elisabeth: Mina peaks ütlema, et meil on hämmastav kooslus. Ega ma Krislinit väga palju eelnevalt tundnud aga mingi sisemine vaist ütles: “Pöördu tema poole!”. Esiteks meil on mõlemal väga sarnane maitse, seega valikud nii värvide ja disaini osas on läinud väga libedalt. Teiseks on meil nii, et mõlema tugevad küljed on meil erinevad.
Krislin: Minu meelest toimib meie kahe dünaamika suurepäraselt. Oleme mõlemad kohusetundlikud ja suurte unistuste poole püüdlejad. Arvan, et kaks pead on ikka kaks pead ja just üksteist utsitades suudame toimetada edukalt. Usun, et meie sarnasus ja ka osaline erinevus tagab tugeva ettevõtte kujunemise.
Mida ütled enda noorele minale, kes pole veel ema?
Krislin: Laste saamiseks ei saa kunagi täiesti valmis olla. Kõik on erinevad ja õpetavad meile paljugi, mida me veel enda kohta pole teadnud. Lapsed toovad meie ellu uued tõekspidamised.
Elisabeth: Pole olemas imelisemat tunnet, kui olla ema. Ma ei osanud seda ette kujutada ja ei oska mitte millegagi võrrelda. Ja teiseks – sul pole enam mitte kunagi igav!